fredag 13 maj 2011

Bloggstrul

Det har inte gått att logga in och uppdatera bloggen på hela dagen (haha, är det fredag den 13e så är det), plus att de tre senaste inläggen är borta. Jag hoppas att inläggen kommer tillbaka. Inläggen är nu återställda.

Skönt blir i alla fall att jag åker till Kroatien imorgon och försvinner bort från allt bloggstrul i en vecka. Kameran i beredskap, vandringsskorna på och en massa böcker är nerpackat. Så det kommer dyka upp flertal recensioner när jag kommer hem igen nästa lördag.

Några av böckerna jag har med mig är: "Sarahs nyckel", "Dear John" och "Sommardöden". Sen köpte jag Tjärven som mp3-bok också.

När jag är borta den här veckan så kan det ju ändå dyka upp några recensioner, från någon av de andra tjejorna. Så håll utkik i alla fall.

Ha en toppenvecka och skicka gärna boktips till
bokflickorna@gmail.com

/Annie

1 kommentar:

  1. En mp3-bok hade varit kanon!! :D Det kanske man ska införskaffa sig. Jag har tyvärr sällan tid att läsa böcker. Men i sommar kommer jag nog ha det, då ska jag finläsa alla recensioner här! :D

    SvaraRadera