onsdag 17 augusti 2011

Förhandsvisning av "Jag saknar dig"

Igår var jag och Linnea på förhandsvisning av filmen "Jag saknar dig" som är baserad på boken "Jag saknar dig, jag saknar dig". Boken skrevs redan 1992 och är baserad på en verklig historia.

Filmen var jättebra och stark. Men boken är bättre (som vanligt när det kommer till filmatiseringar av böcker, och man har läst boken först). De hade gjort om lite i filmen men det hindrade ju inte tårarna. Väldigt bra filmspråk och skådespeleri.

Jag kan definitivt rekommendera att se filmen (och läsa boken!). Premiären på filmen är nu på fredag (19 augusti 2011).

Läs min recension på boken här.


Vi fick en varsin goodiebag som innehöll: Boken "Jag saknar dig, jag saknar dig", boken "Saker som aldrig händer", ett anteckningsblock och två tablettaskar.

1 kommentar:

  1. Boken är underbar! Jag läste den strax efter att den kommit ut och den är ett av mina finaste och starkaste bokminnen. Ska bli spännande att se filmen.

    SvaraRadera